äntligen...

kan jag ta det lugnt. Sitter här i mitt rum hos mamma och tittar på tv samtidigt som jag sitter vid datorn, det är faktiskt ett bra program på tv, ztv faktiskt, ngn tjej som vill bli skådis och hon gick på stan med en annan och spelade olika saker och lurade folk, svin kul.

- Sen ja, dagen, skolan gick ju bra, matte provet gick sisådär, känns som att jag fick minst över hälften rätt, dom 3 sissta frågorna fattade jag inte, men resten fatta jag typ. Sen vart jag hem en sväng och till busstation där jag köpte mig lite, en tidning osv.. vänta på bussen i typ 30min ute, kallt! dock var bänken varm så. Sen satt jag i bussen och slapp sitta brevid ngn. När jag kom hem har jag gosat lite med ottilia, hon är så fin. Sen har jag vart med fåglarna, Adrian & Edgar "eddi" och usch vad jag saknar Maiden, kan fan knappt hålla tårarna när jag tittar på fåglarna eller tänker på honom, nu finns ingen som bus visslar tillsammans med mig, usch fan vad jobbigt :'(

Maiden r.i.p <3 gubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0