awesome awesome awesome

Orkar inte skriva mycket nu kl är 02.40 så, ja..
Har haft galet kul, dock har jag mått illa, ont i magen osv.. men kul lol
Har besök av 3 girls, Vicki, Linda & Fanny som jag trodde hette Hanna, LOL och sen har Josse vart här också!
+att vi bestämde oss efter skolan att fa och fika så jag, Minna & Josse for och fikade, vi åt cheescake och latte! och latten gjorde mig och Josse typ  jag vet inte vad, men vi fick typ en överdos av kofffein för vi både skakade i flera timmar efter det, galet jobbigt!
Sen mötte vi tjejerna på hemmakväll och hyrde filmer, sen gick vi på dag o bert, sen ica och sen for vi hem till mig och chilla, snacka....
Nu är jag typ trött och vi sitter och kolla på Eva & Adam, haha.

& NYSS! jag lyssnade på HIM:s nya skiva, som man kan lyssna på, på myspace sedan en halv timme/timme sedan och är där en viss tid, dock vet jag inte hur länge! så lyssna om du hinner! :D:D:D awesome awesome...

Nu godnatt, stan imorgon och mamma och dom kommer osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0