bak dag!

Har gjort jätte mycket idag!
Vaknade vid 7 tiden, var nere och somnade lite emellan åt för jag och mamma satt och vänta på kusinera. När dom kom for vi till affärer, köpte ett par jeans, super najs!  och en likadant skjorta som jag har men i blått, en nesecär.. och det var vell det. Sedan har jag bakat idag! har gjort två smörgåstårtor, en som min bror tål och en annan, sen har jag gjort en grädd tårta och sen har jag bakat miljoner kilo bullar! hihi, har bilder, jag kanske laddar upp senare eftersom att jag är mega trött och ska ner och äta ngt av det jag gjort.

ah, jag är trött... nu går jag.... imorgon fyller mamma år <3 och ska vara med henne, vi ska handla och så ska vi fixa lite på en tavla som hon ska måla åt mig osv.. hehe

tror inte jag har nå bilder alls på kusinerna och dom, hade fullt upp med att baka och sådant.. suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0