Bio, jag vill se!!

Nu sitter jag här och äter frukost. Jag ska till skolan om ca. 1 timma. Har idag beställt 1 bok eller mamma beställde åt mig, hon ringde och fråga om jag vill ha ngn och då valde jag en, najs den är dock på engelska men det är chill^^
Sen hag jag tittat runt vad det är för bio visningar och fan vad sugen jag blev på att fara och se bio! just nu är det 4 filmer som går, som jag vill se!


Avatar; 110kr
Alice In wonderland; 95kr (eng. tal)
Snabba Cash; 105kr
Valentine's Day; 100kr
= 410kr om jag räkna rätt, galet, men jag vill fan se, haha


Sen när man kan se denna, så vill jag! Dock kommer jag få boken eftersom att det var den mamma beställde, boken heter Push.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0