börjar dra sig..

Jag har vart & handlat, städat lite, ätit mackor. Nu sitter jag och kollar på Nick and Norah, har haft den i ngra veckor men inte sett den en enda gång, så det blir första gången nu. Jag är inte speciellt trött vilket suger, för jag måste verkligen sova eftersom att jag måste vakna 07.00 imorgon! skolan börjar 08.15, hoppas jag känner mig konstigt pigg, vilket jag nog inte kommer göra, men iallafall.
Jag ska nog strax stänga datorn och sen lägga mig ner och titta på filmen eller först ska jag ringa mamma och kolla läget.

Imorgon är det en lång dag, så jag borde egentligen ladda ordentligt med krafter. Jag som hade tänkt göra matte idag, jag har inte ens rört i boken sen i måndags, typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0