Det börjar närma sig...

Jag har kommit fram till att jag vill fixa en ny header, en lite ljusare eller något? vet fan inte men, jag bara har lust för det, men ingen tid och inget ork, så kanske gör det någongång om 20 år.

Sitter här och tittar på klockan, ska dra mot skolan om 45 min, men måste lägga på lite smink, eftersom jag inte har speciellt mycket nåmer...
suttit och pratat med mamma och vi prata mycket och diskutera lite olika faktum, nu hoppas jag att inte veterinären säger något hemskt, för jag vill inte... och allt är hemskt om det leder till att otti lider..  så jag vill vill vill att hon inte lider.. vilket hon säkert gör, fan vad negativ jag är!!!!!!! gosh...

nu wash my face och lägga på lite spakel...

och skriva klart min inlämning och kopiera ut, den kommer inte bli bra men whatever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0