fy fan...

Uh, söndag.
Min helg har inte gett mig den sömn jag behövt! i fredag-lördag natt kunde jag inte sova som sagt. Nu i natt har hag haft magsjuka, jag vakna 01.00 tiden och hade svin ont i magen och mådde as illa! jag kräla till toa:n och jag sov i toa:n tills 04.30 tiden då jag och mamma gick ner till vardagsrummet. Usch, as jobbig, dock mår jag lite illa ännu och min mage känns mongo, men jag ska troligtivs åka 14.00 bussen till Luleå iallafall, det känns som att jag inte kan missa en sekund av nästa vecka! jobbigt.
Får hoppas att jag börjar må bättre snabbt, jag är as trött, har typ inga krafter och ser tydligen sjuk ut, enligt mamma.
-Sen så har emma råkat ta med min mobil laddare så nu har jag ingen mobil laddare alls, men ska typ få ta med en av mammas mobiler, eftersom att íngen affär som säljer laddare/mobiler har öppet, suger!

gosat med otti idag och adrain och eddi är gulliga och glada.
ah, nu är jag trött, orkar inte ens skriva mer..

trevlig alla hjärtans dag, jovisst, haha.
-dock fick jag filmen Fame av mamma i present <3 söt mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0