gitarr and stuufffff...

suttit och spelar gitarr oc jag får kramp i armen hela tiden, antagligen för att jag spelar gitarr så sjukt mycket under 2 veckor, haha.
Yeah, men idag hade vi teknik rep, gick sisådär eftersom att våra bilder osv inte funkade, så ja, men annars gick det typ ok. Vi vart jätte irriterade i dag också, men jag orkar fan inte skriva.
Sen efter att vi slutat sprang vi runt och fixa saker och sedan fixade vi att vi kunde vara i aulan och gå igenom teatern, utan teknik då, men iallafall vi ville se att vi han allt och sådant, vilket är lite svårt att veta i ett litet rum...
Vid 17.00 tiden gick jag hem, hoppade i duschen och satt mig vid datorn/tv:n  och sen tog jag fram gitarren. Har tänkt skicka engelskan till läraren men har inte orkat ännu + att internet krånglar, som vanligt.. men jag ska göra det efter detta.
Sen efter det måste jag hämta väskan och börja packa i saker för jag åker till hpda i morgon, dock vet jag inte om jag kommer hinna gå hem efter skolan, eftersom vi slutar 15.00 och jag hinner inte åka 15.10 bussen så måste jag åka 16.30... såå det beror på hur länge jag är i skolan för det har blivit övertid typ varje dag denna veckan, hehe.

okej... sett as många youtube videos i dag också, lol ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0