guitar, gitarr, kitara.....

Nu, nu, nu, snart... så ska jag göra lite matte, alltså haha jag har inte hunnit^^
Har suttit och spelat gitarr, börjar låta bra nu, spelade efter låtarna vi kommer ha på kuhi:n, så ja nu hoppas jag att hela gruppen blir tighta, är lite orolig, men vi har ännu tid att fixa så, men iallafall och Josse & jag måste synka ihop oss vilket nog kommer gå bra, tror jag.
Imorgon har jag sov morgon till 09.40? tror jag.. ah det är nog det, sjukt skönt. Så jag funderar på att vakna vid kanske 08.00 och chilla, men det kan ju bli tidigare också, man ser ju. skulle sitta fint att slippa stressa på morgon, är alltid i behov av få ta det lungt och sitta ett tag innan jag måste bege mig mot skolan.


+ att jag tänkt ladda upp fler bilder, men just nu lagga det och går inte att ladda upp alls nå bilder, ska nog prova ännu en gång till, på ett tag.. jag tvivlar..

Nu lite matte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0