Hockey och trubbel

Okej, jag gjorde dagens första tabbe ca 07.17, då jag pratade med mamma i telefon, samtidigt som jag titta på hockey och det vart just vi den tiden Sverige gjorde 1-2 & 2-2 mot slovakien och då skrek jag till flera ggr i telelfon, MEDANS hon berättade om en sak och då blev hon less på mig, för jag har en dum vana att göra olika saker när jag pratar i telefon och svara ja, jo, mm.. men jag lyssnar ändå, vilket man inte kan tro. Så jag får försöka ordna detta på något vis, suck :(

-Ja, som sagt tittar jag på hockey, Sverige - Slovakien det är kvartsfinal
och i natt så vann Finland mot Tjeckien med 2-0 och nu är finland vidare till semiefinal, hurra!
men sen till det tråkiga, finland spelar semienfinal mot USA, och är inte USA rätt bra? dock är finland också det men, ja... tur att dom inte möter typ canada iallafall.

Snart ska jag dra mig mot skolan, eller ja om typ 30min, men iallafall.. ska fortsätta dricka mitt kaffe och äta ett knäckebröd typ. Jag är faktiskt svin trött idag! fast att jag sovit typ 8 timmar.

Nu har 2 perioder gått och Slovakien leder med 3-2 mot sverige, så då får jag vell veta sen senare vem som vann, det är rätt gämnt... well well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0