I just had to

Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken. Exempel "Torkel är". Kopiera de fem första träffarna:

Amanda är Persbrandts nya kärlek
Amanda är 23 år gammal och bor i Uppsala ghetto
Amanda är författare 2025
Amanda är surrogatmamma
Amanda är bäst      - det var ju sant!!!
haha sissta var ju epic!



men om det första så var det en artikel på expressen; 17-åriga Amanda är Persbrandts nya kärlek
alltså jag måste säga att det var lite äckligt, jag är 17år persbrandt skulle kunna vara min pappa och hon är lika gammal som jag, han är 41år!!
-måste säga att 24års skillnad är för mycket! och pga. att hon endast är 17år.. det är ännu värre!

och för den som inte vet vem Amanda är, det är tjejen som var med i hip hip hora;


dock är det en gammal artikel, men iallafall... den är från 2005


har hon seriöst vart tillsammans med honom, där ser man...


ah jag blev bara lite chockad av artikeln.

well well, nu ska jag lägga på mig kläderna för jag åker strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0