kaos, det gick åt skogen...

Ja, då var första "föreställningen" av klarad. Men det gick åt skogen!

Egentligen så var detta vårat första genrep, men det var svin mycket publik och fan vad less man blev! för vi sumpa det totalt, eller nja inte totalt, men det gick inte bra.
- det är så att 1 person i våran grupp, Malin har blivit jätte dålig i ryggen och har blivit inlagd så vi fixade en ny trummis, kroffe & Kajsa lovade att vara med i ngra delar av teatern, men vi hade inte hunnit gå igenom teatern en enda gång och låten 2 ggr, så det var ingen höljdare. Vi visste inte vem skulle ta vad osv.. så det var kalabalik och pinsamt! och sen så när vi skulle spela sissta låten så låtsnade mitt axel band så jag var tvungeng att sitta och spela hela låten, suck.

ah, well det gick åt skogen, kul att det var så många som så oss nu! och inte kommer ikväll och får se när det går bättre, vilket det borde eftersom att vi pratade ihop oss efter showen.
kl 17.00 ska jag vara i skolan ungefär. Kl 18.00 ska alla vara där! men vi måste fixa lite till. Kl 19.00 börjar föreställningen och då spelar 3 grupper upp sina "pjäser" och så är det 20min paus och vi är direkt e fter pausen, så då hinner vi fixa lite i förväg! svin bra.
-Men jag har en hake! jag kommer oroa mig hela kvällen och försöka att inte bryta ihop, pga. att ottilia ska inte veterinären idag kl 17.00 och då ska dom se hur det är med henne, och hon är väldigt dålig! hon låter jätte mycket när hon andas, men ändå äter hon och är glad osv... men om dom hon veterinären säger att hon lider osv.. så antar jag att dom kommer avlivva henne, idag eller inom en snar framtid och ja.. vem som helst fattar nog vad jag försöker komma fram till...

så åt jag nyss och är extremt mätt och har ont i magen av oron för otti, jag pallar inte! och jag fick veta att hon ska till veterinären på väg hem från skolan idag! så nu känns allt ännu jobbigare... usch, måste förbereda mig med att lämna in esv uppgiften idag och att kolla, att jag har med mig historie böckerna, om det skulle vara att jag inte kan komma till skolan imorgon, nu beror allt på hur det går hos veterinären... fyfan vad detta är jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0