Kuhi föreställningen!!

Jag är SUPER nöjd över föreställningen.
Vi lyckade få ihop allt och det blev bra, bra, bra!!
Jag är jätte tacksam för kroffe och angelica som ställde upp och hjälpte oss pga. vår situation, allt blev riktigt bra!

Sen så hade jag den turen att mamma ringde åt mig när jag kom till skolan och gav rätt goda nyheter, veterinären sa att han inte kunde märka någon skillnad sen sisst och att vi skulle fortsätta leva och sluta oroa oss och se hur hon mår om ett tag. Så allt bara släppte och jag vart super glad! jag var inte nervös under hela kvällen, eller bara på 1 ställe, när jag glömde min replik, men det gick bra iallafall, haha.

Jag tycker att alla grupper var jätte bra och jag älskar fan min grupp, vi fixade det och alla var så glada och nöjda, nu känner jag mig så extremt GLAD så att jag ska gå och sova! innan jag blir övertrött.
- Jag har duschat efter att jag kommit hem och jag är hungrig men ska inte äta pga. trötthet... och jag ska upp tidigt i morgon igen, för i morgon har vi första skoldagen men normala lektioner på 2 veckor och seriöst vi har en lång dag och börjar tidigt och klockan är 22.22! insane, jag kommer somna på lektionen, haha... ska försöka dricka kaffe på morgonen om jag orkar stiga upp, så GODNATT

Jerusalem gruppen i B & D <3
dock hade jag roligt med andra grupper också, ni var najjzz, haha.

well see you later elevator or alligator

Kommentarer
Postat av: T.

haha men eller hur. jag älskade också våran grupp! Vi borde starta en grupp på FB som heter "Bästa KUHI-gruppen ever!!!!!!!" hahahahahaa

2010-02-25 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0