kväll, tiden går för snabbt...

Har gjort mkt, men har ännu saker kvar att göra, mina kläder håller på att troka, hoppas dom hinner torka någolunda snabbt för jag måste sova! kl är fan 22.15 just nu, jag har lagt mig tidigt varje dag i veckan och behöver sova eftersom jag har en väldigt lång dag imorgon och jag har tänkt vakna 06.00 så jag slipper stressa mycket på morgonen, idag kom jag precis i tid till skolan, jätte stressigt, så jag behöver få lite tid.
Sen så har jag fullt upp i skolan ända till 15.00 tiden en kort lunch knappt ngra raster och matte prov, sen har jag typ bestämt mig för att ta 16.35 bussen om jag nu inte skulle råka hinna med 15.10 bussen, men jag måste emellan åt hem, så det blir nog 16.35 och jag är framme vid 19 tiden.

Nu har jag precis tagit lite piller så att jag kan sova gott i natt och jag har laddat in både HIM skivorna i ipoden, laddat kamera batteriet, sökt fram saker till imorgon. 
IMORGON MÅSTE!!! jag komma ihåg att lämna tillbaka hyr filmerna!!! 

Nu ska jag ta och titta igenom lite matte för säkerthets skull. Sen borsta tänderna och kolla tvätten, sen se juno och sova typ. 
So Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0