LÅNG dag

Sitter nu här i mitt rum hos mamma, fåglarna springer runt i buren och är söta!
Har precis städat i rummet och ren bäddat och just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska vila strax, funderar på vad jag ska göra, fast att jag är super trött! men jag vill hinna göra ngt innan fredag är slut, ska troligtvis upp jätte tidigt imorgon för att fa och handla mat med mamma och mormor i finland, vill följa med men dom åker alltid så himla tidigt! så jag får vell typ följa med och sen sova när vi är tbx. dock händer det alldrig när jag väl varit till affärn med dom! haha
-men jag behöver fan sömn!

seriöst jag har haft en sjukt lång dag! 
vakna 09.00 sen var Minna hos mig och jag packade osv..
Skolan från 11.30 till 15.50, gick till busstation laddade bussresan med 2 tidningar med HIM intervjuer, hade ngt att göra i bussen ända till töre. (och när jag gick till busstation höll jag på att frysa ihjäl, det var så sjukt kallt) och i bussen frös jag också!
Framme 18.50 och då gick vi och handla, efter det till mormor och morfar, sen hem och jag och mamma lagade maten, åt, gick upp och kolla ngra saker på datorn och sen börja jag städa och nu är kl 22.04! seriöst jag har verkligen haft mycket att göra idag, jag vill vila nu.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0