life is

Sitter här och väntar på att diskmaskinen och torktummlarn ska bli klara. Just nu är jag på "dåligt" humör eller jag är inte glad men inte sur. Fick nyss itunes och fungera de har inte fungerat på flera timmar, så nu sitter jag och lyssnar på HIM. Jag funderar på att hämta ngt att äta, bara för att jag inte har ngt annat att göra dock är det rätt dumt eftersom att jag ännu mår lite illa osv.
Just nu vill jag bara och gosa med ottilia och titta på adrian och maiden, känner mig äckligt ensam just nu, som sagt behöver jag lov har behövt det sen jul lovet eftersom att jag vart sjuk under jul lovet så fick jag inte ta det lungt och tänka ut osv, ibland behöver man få sina tankar ifrån allt!
- men istället väntar 1 hel vecka med rep inför kuhi upträdandet som sker nästa onsdag. Det är roligt med kuhi:n, jo men när annat kommer på hjärnar så drar det musten ur det hela. Sen att bli utsätt för stressiga situationer gör inte det roligare.

ursäkta mitt lite emo inlägg, life if^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0