mätt och belåten!

är as mätt! har vart och ätit på kina restaurang, åt massa mat + efterätt. Nu snart ska jag på stan med da people, mamma, vicki, emma och lina. Jag är egentligen as trött för jag har sovit ngra timmar i natt för jag vakna vid 03.00 av en dröm och kunde inte somna la på film, sen vakna mamma och vi gick ner och kollade på OS, jag kollade ända tills dom tände elden och sen somnade jag ett litet tag och vaknade igen, så jag är as trött, nästan vart vaken sen 03.00, räknar inte den sömn jag fått i mellan 03.00 och 08, 09, för det är extremt lite.

Ah orkar inte ens tänka, är så mätt och trött! ska gå ner och dricka lite kaffe så jag kanske piggnar lite!
+ idag köpte jag 2 nya tidningar från Finland, hihi!

--
igår vart vi och köpte godis, men orkade inte äta godis nästa alls igår för jag åt 5 knäckebröd innan jag skulle äta godis, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0