more music!


The White Stripes - The hardest button to button
- Kajsa satt och spela på den, på gitarr och den lät catchy så jag bad henne sjunga på den och så kände jag igen den och så tillslut sa hon vilket låt och vilka det var och ja, jag tycker låten är riktigt härlig, haha.


BabyShambles - Fuck Forever
- alltså ja, jag har inte riktigt orkat ta tid att lyssna på så mycket av bs, men nog tycker jag att denna låt är rätt bra, dock roligare när man typ spelar själv åså..


The Libertines - Can't Stand Me Now
yeah, detta är också rätt ok, kajsa som spelat på alla dom här låtarna och dom är rätt trevliga!
iafl att spela på gitarr och sådant smask.

what katie did - the libertines
-denna är faktiskt bra! den är catchy som sagt, haha nu överförbrukar jag ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0