morgon? ahhhhhh

Uh är så trött! sitter och dricker kaffe och försöker äta frukost, fast att jag mår lite illa. Vaknade för lite över 1 timme sedan. Har faktsikt inte hunnit göra nästa något sen jag vakna, galet. Jag som borde damm torka lite innan jag far till skolan och det är om ca. 45 min, hohoh och fixa mig lite, nyss så strök jag min skjorta, dock inte speciellt bra men den är mycket rakare nu! Och jag är verkligen inte pepp för historia, suck! tur att vi bara har typ 70 min lektion eller ngt och samma med engelskan, dock hoppas jag på att inte behöva vara på hela historia lektionen!
Idag blire trevligt när Vicki och dom kommer, hoppas även på att Minna vill komma för som jag förstått så vill du Josse :D och Tova om du ser detta! du får också komma hem till mig! vi är typ massa girl här ikväll! och ja kom alla andra också, hela världen, dock ett skämtt... :)


Nu måste jag fortsätta dricka upp kaffet osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0