New Moon

Http://www.novamov.com/video/e4fee0c55bd4d
tittat på new moon på nätet, hihi^^
laddar inte ner, men jag orkar inte vänta tills jag får dvd:n och nu finns den faktiskt i lite bättre kvalite än när jag såg den sisst.
Först kollade jag på en annan sida, men part 2 funkade inte så, på den där länken ovanför kan man se hela, dock var det lite bättre kvalla på den tidigare.

lol, sitter och skrattar för mig själv för att jag kan prata med i vissa scener, t.ex. It's nonthing i can ran away from, but if i could, i would run away with you.. ungefär, he_he
-alltså filmerna är vell överskattade, men dom är så jävla bra och böckerna är sjukt bra! jag kan inte tycka dom är dåliga och jag älskar jacob:s karaktär, haha absolut bäst i böckerna! alla böcker! hahah

dock tillägger jag att jag HATAR ordet överskattad, överskattat mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0