Ny kompis åt Adrian.

Nu har mamma skaffat en till sångparakit som kompis till Adrian och det är en kille, troligtvis.. dock sa dom att det är väligt svårt att se om det är kille eller tjej, det kan ju hända att Adrian är tjej, men han är Adrian för mig iallafall. Nu får jag bara hoppas att dom trivs bra tillsammans. Han var bara 1 år gammal.

Men ju mer jag tänker på att det finns en annan fågel i buren och inte Maiden, så känns allt bara ännu jobbigare, detta suger. Den nya är jätte söt, men det är ändå svårt.

suttit och gjort engelska, men nu mår jag bara illa igen och vill inte plugga.
Att jag ser bilder på Maiden hela tiden och till och med såg en video vars han var glad, alltså usch, jag utsätter mig själv för mkt! men kan inte sluta titta på bilder, han är så fin!

blablablabla, nu ska jag göra ngt, typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0