Rock Sound, HIM

Bildre på Ville Valo från HIM. Rock Sounds hemsida

Edgar allan poes ögon på ryggen och andra snygga tatueringar!

mer snygga tatueringar...

måste även tillägga att jag gillar dena här bilden enormt! älskar skuggan och färgerna.. och ville så klart haha :D

gillar skarpt

Ville Valo

heh, rummet ser fan mysigt ut! iwant..

fin bild!!!

Då, det var några nya bilder jag hittade. Alla var på Ville, men det spelar inte så stor roll, han är ju frontman..
och HIM är mitt favorit band sen flera år tillbaka, så det är najs!

Jag ber alla som läser detta! LYSSNA PÅ Screamworks: love in theory and practice, HIMs nya album och den är svin bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0