sjukt trött!

Jag är sjukt trött! kl är 23.55... jag somnar snart, men jag kan inte lägga mig pga. att jag måste vänta att tvätten tvättats klart, suck!

haft en super bra dag iafl!
orkar inte riktigt skriva mycket men, vart och fikat, gått lite på stan, hämtat mat och gått till Josse och ätit och suttit och snackat.. osv...


VILL SOVA!
imorgon vid 13.00 ska jag åka me Josse och dom till hpda, dock ska vi stanna i sangis 1timme, men det är chill, slipper åka buss..
-måste dock försöka vakna lagom tidigt så att jag hinner packa och fixa innan vi åker, orkar inte göra ngt idag! är så trött!


Minna gjorde en fin fläta på mig, har glömt namnet^^ men den börjar bli lite sliten nu, men iafl, haha.. kommer få bättre bilder av Josse senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0