sleep sleeeeeeep

Uh svin trött!
-dock var skoldagen chill. Först lite rep, såg A & C:s föreställningar. Gick runt och fixa saker och sen satt vi och kolla på spelningar  i fiket i flera timmar, det var trevligt men jag han inte äta ngt så var as hungrig och hade ont i huvudet. 16.30 skulle vi repa och det gjorde vi och slutade 17.00, for hem, laga mat, åt, tv, dator och nu sitter jag här och kollar på 2½ men och är as trött!
-Imorgon är det friluftsdag, man kan välja mella vissa saker att göra, men jag tror inte jag kommer vara med eftersom att det kommer vara typ -20 och vi ska gå på isen och det är mycket mycket kallare på isen, så jag kommer nog ej vara med, ska ännu se på morgonen hurdant väder det är. Sen ska vi troligtvis repa lite teater imorgon för på onsdag så smäller det! kl 09.30 för genrep inför 1:orna & 2:orna & kl 19.00 för allmänheten, gooh.

Ska troligtvis dra mig mot sängs snart fast att kl endast är 19.34... är trött, men har druckit cola och ska borsta tänderna, så det kan vända.. men hoppas på att jag kan somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0