This is the life..

Yeah vilken dag jag haft. Vaknade som sagt tidigt, chilla sen när jag väl kom till skolan så fick vi ett ensemble rum utan instrument, haha inga gitarrer, ingen bad, inga förstärkare och inga tele kablar, haha så vi fick springa runt och hämta från andra rum, jag skrattar bara jag tänker på det pga. att det alltid är ngt. Ja men IDAG så fick vi rätt ok ljud på gitarrerna, svin skönt att dom låter rätt likt.
Vi gick även igenom teatern ett par ggr, men vi alla var så "skrattiga" av oss, vi skratta i flera timmar och det gick inte att sluta alltid ngt som var roligt, galet!

-Imorgon har vi teknik repetition i aulan, huhu, vi har iallafall 1 timme att repa igenom teatern på morgonen, huhu hoppas det går bra. Sen så är det bara att repa, repa, repa tills allt sitter som berg. Det som är lite roligt är att jag blir nervös ibland när jag börja tänka på det, vilket är ovanligt för mig! och sen när jag väl är i skolan så känns det inte alls, haha.

och Och... just nu sitter jag och försöker göra engelskan, skulle vela ha den klart idag så jag slipper göra den imorgon. Fast, jag är sjukt trött! så jag är jätte seg med det + att jag inte riktigt kan koncentrera mig på det pga. allt kuhi.

ah nu fortsätta med engelskan, lite i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0