tidig morgon

Nu har jag varit vaken 1 timme, woh! jag vakna faktiskt 06.00 idag, dock var jag SVIN trött när jag vakna men jag steg upp iallafall, duktig duktig duktig!
Ätit frukost, klätt på mig och just nu sitter jag och dricker min andra kopp kaffe, mmm...
tittar även på vakna med the voice.

Nu har jag lite mindre än en timme kvar tills jag måste börja dra mig mot skolan, suck vad jobbigt att gå! haha jag har inga krafter för det nu, det är det jobbigaste med skolan, haha.

-igår kväll så la jag mig först vid 23.00 och jag var super trött redan bid 19-20 tiden men la mig inte pga. att jag började titta på en dokumentär och sen laddade upp bilder och sen var det fotboll på tv, dock orkade jag inte se hela matchen så jag måste kolla på nätet hur matchen slutade, ja men jag ska komma till saken, jag hade svårt att somna pga att jag inte la mig när jag var trött så jag han bli övertrött!
allt rep i skolan tar verkligen all energi, det är så sjukt jobbigt, jag är as trött på kvällarna, haha.


mmm, kaffe...
hehe jag har blå jeans och rött på mig dag, vad jag bra jag är på att följa färg schemat eller okej nästan iallafall x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0