today

Sitter här och väntar på att Josse ska höra av sig, så jag vet om jag ska komma dit eller så.. hon sa vi kanske skulle åka 12.30 och det är ju om nästan 30min.

Idag vaknade jag 08.00, men var super trött eftersom att jag la mig kl typ 01.00 pga. att jag började städa och fixa. Imorse har jag också städat och fixat och packat, har även brännt bilder på skivor. Jag flätade precis en del av håret så det inte är som en stor klump när jag kommit hem till mamma.
-ska försöka göra så mycket vettigt som möjligt under lovet, plugga, jobba och vara duktig och hjälpa till hemma och försöka slappa ändå och allt möjligt.
Idag spelar Finland mot USA, jag är pepp för att se, men jag kommer vara irriterad om dom förlorar, suck..

ah, nu ska jag lägga på mig mina kängor... jag orkar inte göra det sen utan gör det redan nu, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0