trött, extremt trött!

sitte och försöker dricka kaffe och måste dra mig mot skolan alldeles strax, jag kommer fan alldrig kunna koncentrera mig på gemu:n, jag har sovit ca 3timmar. Vicki och dom for för 15min sedan. Har heller inte hunnit vara på data under helgen.
Hahaha, alltså haft en svin kul helg, har dock inte hunnit plugga mer än gjort gemu:n tack vare Josse, det annars har jag inte ens tittat på matten, och det är fan illa! är orolig för torsdagens prov, måste försöka rå plugga hela veckan, dock kommer jag typ vara mega trött idag, får ta och dricka kaffe osv.
sen funderar jag på att dra till hpda på torsdag eftermiddag, beror dock på om vi har ngt viktigt på historian och engelskan på fredag.

Ska försöka lägga upp bilder från ihelg, har massor... senare eller ngt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0