trött, pigg TRÖTT!!!

Shit nu är jag trött!
På morgonen vart jag as trött! senare vid 10 tiden blev jag typ jätte pigg och nu för ett par minuter sedan så blev jag mega trött!!! dock har jag ju sovit så lite inatt, men shit vilkent tur jag hade att vi inte hade gemu för jag hade fan inte orkat tänka på det ett dugg. Kuhi:n var kul som vanligt, satt och spela gitarr iprincip hela lektionen. Sedan hade vi lunch och jag satt och försökte kolla igenom matten eftersom att vi skulle ha matte och har inte hunnit göra det under helge, men jag fattade inget! INGET! jag trodde fan det var kört men på matte lektionen lärde jag mig allt typ, jag fattar nästan allt nu, god så skönt, nu klarar jag provet! hoppas jag iallafall för det kändes as bra och jag & Josse har suttit och pluggat matte hos mig efter skolan också! duktiga.

Nu sitter jag och lyssna på HIM:s nya skiva, Screamworks; Love in theory and practice ♥ :*
Ska typ ladda in bilderna på datorn nu, tror jag om jag inte somnar typ, haha.
Imorgon har jag bara historia och sen ingen skolan, dock 3timmar, suck! men men, kort dag! 
 
mina senaste inlägg ser jätte tråkiga ut, eftersom att jag inte laddat upp bilder, lol ngt jag stör mig på bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0