Tyvärr Finland <3

lång dag, jag börjar vara trött!!
dock har jag vart trött sen imorse, men jag blev övertrött efter 18.00 så jag bakade och sådant...

Finland förlorade och det sög, fast det var förväntat, men iallafall!
-men jag gillar finland iallafall, haha

Men nu orkar jag inte vara på datorn längre, inte för att jag vart här mer änn ett par minuter, men jag är så trött!
- torra händer som f*n har jag också...
imorgon kommer kusinerna och såå.. ska baka och sådant imorgon också. Mamma fyller nämligen år på söndag!

Jag kan säga att jag har städat mitt rum idag, det var svin stökigt och Adrian & Edgar har flyger runt och bajsat överallt, så jag fick städa lite överallt och bädda nytt i sängen och sådant.. sen fick jag tvinga dom inn i bure och eddi är svin envis, det gick jätte länge, jobbigt hahah... men dom är ända super gulliga & ottilia är också super gullig...


haha, när josse och jag var på redi to nakrock, jag såg sud för första gången, detta är taget från en video, galet skratt! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0