Vila ut

sitter och väntar på att min kladdkaka ska bli klar. Den kommer dock vara rätt geggig, men men.
Idag orkade jag inte mig till skolan, ser för jävlig ut och behövde få sova.
Nu dricker jag kaffe och försöker piggna till lite, för jag måste verkligen plugga idag! skulle gärna få klart min engelska idag. Men vi får hur det går, jag är verkligen omotiverad på allt just nu. Dock far jag nog till skolan imorgon, ska försöka iallafall, känner att jag har mkt att göra så vill inte missa mer. 
Ah, mamma och min bror ska troligtvis gå och kolla på en ny kompis till Adrain så att han inte blir deprimerad och dör, för han är lite förvirrad, men det är så svårt att avgöra saker på honom för han är speciell, han är ganska, hmm haha lite korkad men sååå sööt!
Sen så vill jag ha en nymfparakit men Adrian är en sångparakit, så jag vet inte hur det blir, dock var Maiden nymfparakit, men.. jag vet inte..

usch saknar maiden :(


kladdkaks smet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0