Vilken dag!

Vilken dag jag haft, först skolan vi såg slutet av filmen och snackade. Sen hade vi lunch och vi satt och prata hur länge som helst. På kuhi:n försökte vi fixa låtarna, hoppas det går bättre nästa gång och att trummorna funkar och jag vill gärna ha en fungerande gitarr, jag kunde inte spela alls på 1 av låtarna, jävla idioter som alltid ska ta sönder skolan gitarrer, måste typ börja ta med min egna för det är alltid sönder, dock sisst jag tog min egna så gick den sönder, suck!
Ja, men efter det hade vi mentors samtal och jag skrev in mig på arko. Sen gick vi tillbaka för att köra igenom 1 av låtarna, den jag inte kunde spela till. Efter det for jag med Minna till Åhlens fik och Josse kom även dit efter ett tag. Vi satt och plugga matte i flera timmar och drack latte och åt en macka som inte var god, dock åt ingen av oss hela, suck den var inte ens billig! :P

När jag kom hem så dödde jag av att jag haft så jävla ont i magen.. så jag tog piller och sen duschade jag i kooookheeet vatten, as skönt! och nu sitter jag och lyssnar på HIM. Fick min skivan idag! och då fick jag den akustiska versionen av skivan också, awesome! måste ladda in den på ipoden idag. Ska även ta bilder och lägga upp bilder på skivan, fin! 

Idag måste jag även bestämma mig vilken tid jag ska åka till hpda imorgon, men jag funderar fan på att ta 16.35 för 15.10 blir rätt stressigt skulle typ vela hinna hem och föra lite saker innan, men jag vet fan inte, får se... suck jag vill ha körkort!

+denna dagen har vart lång och jag måste hinna med mycket idag! så jag ska börja med ngt .. NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0