Alice In Chains, yes!

Jao, nu har jag bestämt mig att på engelskan ska jag skriva om Alice In Chains historia, bandets historia alltså. Blir rätt roligt det är grymt bra band^^
Dock försökte jag söka fakta om andra band som jag kunde skriva om, men hittade bäst fakta om Alice In Chains^^ hit in tills har jag redan olika länkar med fakta, dock får jag se hur bra dom är sen, eftersom att jag inte läst igenom allt, heh^^ Hoppas att ngn av sidorna har fakta om bandet på 2000-talet, då sångarn dog mm... jag tyckte jag såg ngt iallafall (:


R.I.P Layney, som hade sjukt bra röst!!!! dock tycker jag att nya sångaren låter rätt likt, iallafall på nya plattan, vilket är rätt härligt, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0