bläää

Alltså blä vad tråkigt det är att plugga, haha. Jag orkar inte, men jag gör det ändå, sitter och pluggar historia, jag läser lite, men fattar inte så mkt^^ . Borde fortsätta med det nu! men jag börjar bli lite småt trött!
Och funderar på att lägga mig lite tidigare idag, och jag fick precis hjärtinfarkt, haha nej men jag kollade att kl var 22.45, men det var bara 20.45, dock är det också på took för mycket, hade vela lägga mig 21, men jag hinner inte läsa klart historia på 15min^^

Uh, så skönt att vi har kort dag i morgon! dock förstör historian den pga. att vi har det i 3 timmar, jag kan alldrig sluta tjata om det för det är såååååå JOBBIGT! fast att vi slutar efter historian! +att vi börjar 08.15 och jag är så seg då!

Sedan har jag vart duktig och läst 1 kapitel ur kafka som sagt i förra inlägget! så imorgon behöver jag läsa det sissta och hinner det riktigt bra för den ska vara utläst till onsdag (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0