Brianstorm

Muh, nu har jag bränt alla bilder förutom 3 bilder som ej fick plats på sissta skivan, tyypiskt! först tog jag bort hur många som helst för att få plats med alla och sen säger skiten, du måste ta bort blablabla för att kunna bränna skivan, så det blev 3 bilder över :c

-Nu måste jag börja slänga massa bilder och ordna i mapparna för annars kommer min data börja sega, för jag har sjukt mycket bilder på datorn right now!

btw, jag sitter och lyssna på Arctic Monkeys har alldrig orkat lyssna tidigare riktigt, har hållt mig till The Kooks, men A M  var inte så tokiga^^ dock tycker jag nog mer om The kooks :D


Happy boys! he_he, jag överförbrukar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0