Brrr.. kallt!

fyyyyyyfan vad kallt det är!!
Jag sitter och fryser, fast att min lägenhet är varm? jadu, det är vell lite kallare pga. att det är så svinigt kallt ute!
Men iallafall, min dag har vart rätt bra, först såg vi film hela historia lektionen, men fick veta att den egentligen ej var slut och att vi inte fick se nästa del, vill ju se! Den unga killen som såg bättre ut skulle ju vara med nu, hahah. Ja och efter det hade vi engelska och satt och läste igenom min fakta hela lektionen, plus att på slutet av lektionen prata med läraren och imorgon slipper vi gå på lektionen, utan får arbeta hemma, chill!  as skönt så jag alltså bara 1 lektion i morgon och det är historia! Ochochoch jag hade matte idag och fattade ngt! och sen idrott vi hade HLR, haha jag skratta typ hela tiden, tyckte det kändes så mongo, vi slapp dock blåsa i dockorna, haha våran lärare sa att vi helst inte skulle göra det för om vi gjorde det skulle det vara samma sak som om vi skulle tung kyssa 3000 elever, sen så var det så där already done that!, LOL, fan vad jag skrattat över saker idag. Sen chille prille på inso och nästa lektion ska jag överraska Bosse, mahah!

Josse har även vart här idag hon hjälpte mig med min överraskning ;)

Nu ska jag typ strax hoppa in i duschen för att värma mig, enbart för att det är så kallt!


Är det inte J in the house? eller in da house, lol


JA, jag stör mig på att blogg.se är mongo!
och JA, mina "texter" är svår förståeliga, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0