Brrrr!

BRRRRRR! kallt! måste gå och värma händerna, det är till och med svårt att skriva!
Iallfall, så idag hade jag mega chill i skolan, hade "testet" gick ok, sedan såg vi filmen resten av lektionen och hade 30min rast också, he_he.
Efter skolan var jag och Minna och tog en latte på Bo, den var dock inte speciellt god, de var så konstigt starkt, men den gick att dricka. Mötte Ingela och Linda och vi stod och prata ett tag, sen skulle jag bestämma mig för om jag vill fara till Minna eller gå hem, men jag hade världens beslutångest! den var extrem!  jag bestämde mig först när bussen och allt hade kommit och jag klarade inte av att bestämma så jag gick hem och höll på att frysa  ihjäl på väg hem, mina ben var IS! och när jag kom in så brändes det och sved, så sjukt kallt var det!!!!!!!! Jag fick även mina nya filmer idag, yeyeye :D funderar på att värma händerna och sedan läsa sissta kapitlet ur förvandligen.

ah, nu måste jag värma händerna! och städa undan maten.


Tummen UPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0