Coldplay +stan

Sitter & lyssnar på coldplay, det är så underbart! är på humör för att lyssna på dom. Men ska snart dra mig mot stan med josse, ska bara nu söka upp ngn tröja. Sen får jag och J hoppa på att Tova svarar idag! så snart som möjligt, ska ringa henne 10000ggr till. Alltså fast att jag druckit 2 koppar kaffe så är jag ännu lika trött som jag var innan jag druckit ngt alls, typiskt. Måste lägga 1000kilo hårspray i håret bara för att det inte ska vara så statiskt, jag hoppas även på att det inte är för mkt folk på stan, vilket det nästan alltid är^^ Men men, det skulle vara kul att hitta ngt nytt 8) var ett bra tag sedan jag köpte kläder härifrån^^

Men när jag tänker hur kallt det kommer vara att gå in till stan och sedan hem osv... så BRRRRRRRRR...
dock är det inte lika kallt idag som igår men det är -16.1 men det känns som -20.7 pga att det blåser, men igår var kändes det som nästan -30, så lite varmare är det, hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0