Ett nytt år, ny start & ny blogg..

Idag bestämde jag mig för att radera min gamla inlägg och börja uppdatera så ofta jag orkar och har tid, bara för att skriva av mig mm. Jag kommer även försöka fota och ladda upp bilder så ofta som möjligt, kommer även ha web camera bilder, eftersom att jag älskar att göra kollage med flera web camera bilder, oftast i olika fäger som t.ex. dagens bild!

- Egentligen borde jag lägga mig nu, eftersom att jag ska till skolan imorgon kl 08.15 börjar jag, men eftersom att jag bestämde mig för att fixa min blogg så har jag inte kunnat ta mig till sängen.
- Om min blogg design, jag kommer att fixa en ny när jag har tid, nu tog jag bara någon från en sida & jag tror det blev dubbla sidor, så .. jag ska helt enkelt ta och ordna det senare.

 4st bilder på mig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0