Extremt...

Jag är extremt trött idag, just nu sitter jag och dricker kaffe och Malin for till skolan på sydafrika mötet. Nu ser jag att jag ska vara i skolan om en timma och nej det lockar inte!
För det första så måste jag idag komma ihåg att gå till Bosse och fråga vad jag ska mig till med min gitarr eftersom att Malin skulle byta stärngar igår och då gick en av "plopparna" man lägger fast strängarna med av och fastnade i hålet, men som tur har jag en ny lite plopp så jag måste bara få någon som kan dra ut den och jag hoppas fan att Bosse kan göra det för jag har inte lust att gå till stan till musikaffärn hhehe, men största problemet är att jag glömmer bort att gitarren är trasig hela tiden! jag måste titta på den för att komma ihåg ;/

Uh nu ska jag fortsätta hälla i mig kaffe och sånt..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0