Godmorgon världen

Som sagt, Godmorgon på alla!
-kl är 09.53 men jag har vakna lite efter 07.00, gjort ganska mycket har jag också. Jag börja skolan 11.15 idag och har 2 lektioner, fredagar är nästan sämst enligt mig, eftersom att jag har historia som är as jobbigt och engelska men en kass lärare. Jag slutar först 14.45 och min buss går från busstation 15.10, så jag måste gå svin snabbt för att hinna och för att få sitt plats, för det är alltid extremt fullt på vintern, (åker buss när jag ska hälsa på min familj, eftersom att jag bor ensam). Sedan om jag hinner md 15.10 bussen så är jag framme 17.40, och jag hatar sitta flera timmar i bussen, så sjukt jobbigt! & idag har jag inte alls lust att gå till skolan eller åka buss, så jag är verkligen opepp! Men, jag får vell ta och lyssna på musik i bussen & hoppas på att jag inte får åksjuka och sen hoppas jag at jag kanske får chanses att läsa på min engelska bok, eftersom att den ska vara klar läst nästa fredag och jag måste ha gjort en uppgift på den också & jag som har flera hundra sidor av boken kvar, eftersom att jag glömde ta med den under jullovet pga. svininfluensan.

     
En bild från december 2008, när jag & en kompis var och kolla på bfmv... [taget i hotellet]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0