Haiti

Det är så hemskt, man kan inte riktigt fatta hur illa det är i Haiti. Jag har tittat runt på nätet och tänkte ladda upp några videos från aftonbladet, vars dom visar hur det ser ut osv, det är så hemskt!
-Jag börja tänka på hur vi själva beter oss, om vi är sjuka eller t.ex. nu när jag har svin ont i huvudet, så tänker jag på men tänk hur jävla ont folk i haiti har och flera av dom har misst sina familjer mm... det känns så fel, fast egentligt inte! Men min familj har iallafall gett pengar åt hjälp organisationer, men det känns som att det är så lite hjälp, fast att till och med 10kr är till stor hjälp. Hoppas verkligen att det blir bättre så snabbt som möjligt och att de får mer hjälp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0