Känner mig riktigt duktig!

Shit, nu har jag läst ca. 100 sidor i boken och har ca. 50 sidor kvar, nu vill jag bara läsa ut hela boken så jag får det överstökat så jag kan börja på uppgiften imorgon typ, men jag kände att jag behöver en paus, jag kanske hinner läsa lite till idag, kanske till och med resten! Shit, vad skönt det känns, haha det känns nästan lite roligt!

-Nu har Josse kommit från Egypten och jag är så nyfiken på hur brun hon har blivit och jag vill se bilder som hon tagit från Egypten, heh.
Nu har jag inte så ont i huvudet nåmer heller, så jag känner mig typ konstigt glad, haha


oh, jag saknar sötnos! och fåglarna och familjen, så ibland är det faktiskt jobbigt att bo ensam, men ändå bra på något vis, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0