Kväll/natt

Nu har jag kommit fram till att jag måste stänga av datorn & börja läsa, sedan se tv och sova. I morgon måste jag vakna ganska tidigt eftersom vi ska hämta upp Vicki från hennes kompis så jag hinner träffa henne en sväng, sedan kl 14.00 går min buss, suck! Hatar söndagar! Jag kommer försöka att läsa ibussen tror jag, men brukar oftast få åksjukga. Sedan har min Ipod laggat fast så jag måste imorgon innan jag åker i väg hinna ladda den.
- Men imorgon innan jag åker iväg måste jag hinna, handla mm.. just nu känns det extremt motigt att åka iväg och jag är så trött så skulle gärna ha lov igen!
-Sedan vill jag tillägga att jag uppdatera bloggen rätt mycket de senate dagarna, de är för att jag inte haft ngt speciellt att göra och jag verkligen inte orkat göra något jag borde! huhu! och så har jag haft lust att lägga upp bilder osv..^^


Jag & Vicki (ngn dag ska jag nog lägga upp många olika bilder på oss, från olika tider, en kul grej!)


Godnatt, Hyvää yötä, Godnight! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0