Lugn morgon...

Nu är kl 07.36 & jag borde börja fixa slutet innan det är dags att gå till skolan och det lockar inte speciellt mycket just nu, eftersom att jag fryser och inte vill ut +  att jag har en jobbig skol dag. Iddag har jag historia på morgonen, efters historian har jag 10 min rast och efter det engelska, 10 min igen och sedan matte, efter matten är det lunch och sedan gymnastik men jag & Minna bestämde oss igår för att inte gå på gymnastiken så då blir det iafl en lektion mindre, men jag har ännu en lektion efter idrotten som jag måste och vill gå på och det är inso, som är instrument/song, eftersom att jag går estetiska linjen [musik] så får jag privat lektion i instrument eller sång, men jag har valt att spela gitarr och har världens bästa gitarr lärare, Bosse.

Idag vaknade jag 06.30 fast att jag egentligen brukar vakna kl 07.00, men idag ville jag ta det lite lungt osv..
-Jag kommer försöka uppdatera idag igen, senare om jag hinner eftersom att jag oftast kommer hem vid ungefär 17 tiden på torsdagar och jag måste duscha, äta & tvätta kläder och packa, så det brukar vara en hektiskt dag.
Varför jag ska packa, jo det är så att jag bor i en annan kommun än min familj så jag ska åka hem till mamma och hälsa på, eftersom att jag saknar dom hemma, mina fåglar är t.ex. där & min hund också, sedan så har även min far en fest hemma hos sig, pga att hans "nya" fyller 40 år, så det kommer vara massa släktinga osv, så ja... jag kanske drar och kollar en sväng men jag vet inte ännu...

Nu är kl 07.45, så jag måste verkligen börja dra, eftersom att min första lektion börjar om 30min och jag måste hinna klä på mig och gå iväg också, usch :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0