Morni'n folks!

Jag vaknade typ alldeles strax, för typ 10min sen pga. att Vicki ringe och hon sa att mamma inte svarade och det var pga. att hon vara i tele. Men nu är mamma och hämtar henne och jag tycker det är jobbigt att jag sovit så länge :c
Nu har jag bara ngra timmar att fixa och vara! gud vad jag hatar söndagar!

Men igår läste jag 2 kapitel ur boken pga. att jag blev så pigg och precis när jag somnade i går så ville hunden ut så jag var tvungen att ha ut hunden och sen var jag tvungen att tvätta henne pga att hon smutsa ner sig och kl var nätan 02.30 då, så jag somnade typ nästa direkt när jag la mig sedan. Men nu ska jag gå ner och vänta på att de kommer och dricka något!

känner att jag vill sova mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0