musik, sömnig, vill inte sova...

blä jag börjar bli trött, men jag vill inte lägga mig? lol
fast att jag har haft tråkigt ett par timmar nu så känner jag mig inte speciellt uttråkad längre, sitter och lyssna på musik. För ett tag sedan satt jag och åt marakoner för att jag var sugen på ngt och valde makaroner, haha.
Galet hur härligt det vara att sitta & lyssna på musik, just nu sitter jag och lyssnar på Tallulah - Sonata Arctica, vädligt fin låt.

Känner att jag måste ta mig till toan, måste borsta tänderna och kisssssssaaaa, haha
Och  kollade nyss att jag ser typ mega trött ut och känner att mina ögon typ blir tyngre och tyngre men vill inte lägga mig, har mkt att tänka på^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0