oh my precious guitar!

Min dag har vart, öhh speciell. Först vaknade jag 07.00 och sov 10min sen 10min ända tills kl 08.00, sen steg jag upp och kokade kaffe och var extremt seg! fick smsa av josse som påminde att vi skulle tidigare till skolan, hade helt glömt bort. Sen när jag kom till skolan så jag.... och sen hade jag svenska och jag sprang i väg 2ggr under lektionen för att försöka få tag på Bosse, eftersom att min gitarr hamna ut för lite "#%#¤&%%&/# igår, heh^^
Nej men, Malin skulle byta stränga och då fastna plast skiten i den... Men jag fick tag på honom och efter svenskan gick jag hem och hämtade gitarren och förde den till hans rum och sedan efter det satt vi i fiket en halv timme och sen när vi börja kuhi:n så for jag nästan på direkten (heh, jag kind of skolkade lite^^) men jag var tvungen att gå gitarren fixad och när vi Bosse skulle försöka ta ut skiten som hade fastnat, men han försöket på alla jävla sätt, tillslut gick vi till vaktmästare för han fixar gitarrer osv varje dag! så han hjälpte få ut den, men det fick länge! Sedan skulle vi fixa dit dom igen och ställa halsen men vi måste fixa nya (vad fan dom nu kallas) eftersom att dom är på tooook för stora! så Bosse skulle gå förbi hagströms efter jobbet och gå och kollade med dom, om dom hade mindre osv... blablabla (ingen fattar ändå vad jag skriver så nu slutar jag) HAH!



Jag med mitt kaffe ;D

Oh, så trött hon är alltså it's helt insane.. öh ja.. hade inget bättre att skriva, lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0