So happy!!!!

Hihih, nu har jag tagot och beställt lite stuffs.... Jag blev så glad, haha!
+att jag duschat och känner mig jätte ren så det gör mig ännu gladare, hatar känslans av fettigt hår!

Men nu ska jag visa vad jag köpt!!!

Jag har bokat Sreamworks; love in theory and practice (special edition 2cd:s) :D

Denna dvd:n (3st in one), gillar Leonardo Dicaprio och även Kate.. det var billig och jag såg den, jag var bara tvungen, nu är jag så sugen på att se alla! (sen är det ju lite kul men rome & julia saken på tanke vad vi håller på med i skolan right now, Tova & Josse ni fattar, haha)

Som sagt gillar jag dessa skådespelare och jag har velat se denna länge och den ska tydligen vara bra + att den var billig så jag had to! hihi

Thats it! and i cant wait till i get them, dock kommer nog de komma i två olika paket, HIM skivan kommer om ca. 2 veckor, dom andra borde komma i nästa vecka :D:D


Kommentarer
Postat av: toovaaa

JAG ÄLSKAR TITANIC!!!!!!!!!1 <33333 hahaha

2010-01-24 @ 00:24:18
Postat av: Vicki

Revolutionary Road sög arsle.

2010-01-25 @ 16:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0