Soul On Fire...

Nu har jag gjort klart engelskan, först nu? JA! gick svin länge och jag som borde läsa historia, eh... undrar hur det kommer gå.

-Just nu sitter jag och lyssnar på HIM, på soul on fire just nu, jag fick pick en random låt för att dom har en tväligt på deras sida och man kan vinna en t-shirt eller ngt... så dom ska ta ngn random av alla som skriver, jag kan ju alltid prova min lycka, JAG VILL VINNA, H**VE*E, haha okej nej men det skulle ju vara kul ;D

-fan, jag måste ta och äta ngt jag blev hungrig och så kanske jag borde börja läsa lite historia, inte taggad alltså! jag kommer ändå inte kunna ngt :c jag kommer vara skörd om vi har ett skriftligt prov okej samma sak med muntligt he_HE NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0